Friday 1 April 2011

Intro


Balandžio 1oji, melagių diena. Šiais metais ji man išaušta šiek tiek kitokia negu visada. Dabar yra apie 7 ryto Londono laiku, o aš jau kelios valandos kaip atsikėlęs. Prieš akis ekrane matau, kad šiuo metu esu kažkur virš Airijos jūros. Ausinėse skamba Mamontovas su “Tavo svajone” o aš sparčiai artėju prie vienos iš savo svajonių. Destination – Cancun kurortas Meksikoje, prie Karibų jūros. Iki jo dar beveik 10 valandų skrydžio, kurias teks praleisti kartu su daugiau nei 300 belgų poilsiautojų. Taigi aš ir vėl kelyje! Šį kartą bandysiu užkariauti centrinę Ameriką – Meksika, Belizas, Gvatemala, Hondūras ir kitos regiono šalys apie kurias nežinau praktiškai nieko. Konkrečių planų ar kažkokio kelionės maršruto nėra – keliaujant pagal planą lengva nepastebėti likimo pametėtų netikėtų galimybių, o iš patirties žinau, kad jos dažniausiai ir suteikia daugiausiai teigiamų emocijų. Laiko turiu nemažai, šiek tiek daugiau nei du mėnesius, tad skubėti niekur nesiruošiu, turėčiau visai tikti prie latino “mañana” gyvenimo stiliaus. Kelionės metu žadu aktyviai mokytis ispanų kalbos ir tikiuosi kad į galą kelionės pavyks ją įvaldyti tiek kad galėčiau bent šiek tiek susišnekėti. Po praeitų savo kelionių susilaukiau gana nemažai teigiamų atsiliepimų apie savo pasakojimus su įspūdžiais VA diskusijų forume, tad šį kartą nusprendžiau šiek tiek patobulėti ir susikurti sau blogą, kuriame galėčiau rašyti panašius pasakojimus kartais papildant juos nuotraukom ir pan. Rašau dėl savęs, tad stengsiuosi rašyti tai, ką įdomu skaityti man pačiam, o kas gausis galėsit įvertinti :) Dauguma įrašų turėtų būti lietuviškai, bet karts nuo karto ką nors papostinsiu ir angliškai.
Taigi, bet apie viską nuo pradžių. Kaip dauguma mane pažįstančių žmonių turbūt žino paskutiniu metu daugumą laiko praleidžiu Londone. kur esu įsitraukęs į šiek tiek alternatyvų gyvenimo būdą – gyvenimą skvotuose. Kas tai yra nesiplėsiu, internetas pilnas informacijos, be to čia tikrai tinka patarlė, kad geriau vieną kartą pamatyti negu tūkstantį kartų išgirsrti (Justai, ar sutinki su manim?) Anyway, net ir Londone užsibuvus šiek tiek ilgiau, miestas man pradeda atrodyti per mažas ir kažkas viduje pradeda šaukti pasiimti kuprinę ir vėl išeiti į kelią. Kadangi paskutiniu metu dirbau iš esmės reguliariai, o mano pragyvenimo išlaidos Londone yra gana mažos, pavyko sukaupti šiokį tokį biudžetą kelionei. Po nemažų svarstymų apsistojau ties idėja keliauti kur nors į centrinę arba pietų Ameriką; pagrindiniai faktoriai pasirenkant būtent šį regioną buvo atstumas nuo Europos, šiltas klimatas, super įdomi kultūra, ispanų kalba, padorios kainos, vizų nebuvimas, na ir pats karibų gyvenimo stilius. Tada beliko tik pasirinkti laiką ir susirasti gerą bilietą. Po gana nemažų paieškų – aviabilietų kainos į tą pusę šiek tiek kandžiojasi, o permokėti aš labai nemėgstu – prieš pora savaičių pavyko surasti bilietą į abi puses iš Briuselio į Cancun'ą už maždaug 400£. Datos puikiai atitiko mano norus, kaina mažesnė negu siūlė kiti, tad daug svarstyti nebeliko ką. Nors ir turėjau šiek tiek daugiau negu dvi savaites pasiruošti, nuveikti pavyko nedaug. Vis atsirasdavo ką veikti ir be to, tad viskas ką turėjau nuveikti buvo palikta paskutinei dienai, kuri buvo tikrai wicked, gal kada rasiu progą parašyti ir apie tai. Šį blogą susikūriau tik dabar ir tikrai neturiu noro ar nuotaikos kaip nors jį upgradinti kad gražiau atrodytų, tad dabar bus gerai ir taip kaip yra...

No comments:

Post a Comment